29.04.2013

#12 GIVE AWAY no. 1 ♥ hæklehus

 
Der er gået selvsving i Alvildas fabrik og hæklehusene strømmer ud.

I anledning af at bloggen her er ny i blogland, vil jeg fejre ankomsten og du kan nu være den heldige vinder af:

Et hæklehus syet i "What A Hoot" stof, 
med hæklet detalje; uglelomme/nålepude,
samt lomme til saks og nips,
og med plads til 9 hæklenåle


Hvis du vil være med i lodtrækningen, så skriv blot en kommentar. 
Husk at skrive din emailadresse, hvis du ingen blog har.


Du skal være velkommen til at følge min blog via Bloglovin' eller som fast læser via. email (du finder formularen i bunden af sitet).

"SOMETIME YOU WIN, SOMETIMES YOU LEARN"

54 kommentarer:

  1. ihh den er vel nok fin.. Jeg deltager gerne;)

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød :) jeg vil gerne deltage :)

    (maja3012@hotmail.com)

    SvarSlet
  3. Camilla mortensen29.04.2013, 19.40

    Jeg vil dø for at få dette fine hæklehus :) Sjældent ser man noget så gennemført :) Jeg ville elske at putte mine hæklenåle deri:)

    camillanumberone@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Super fint, vil krydse for heldet går min vej:0)

    SvarSlet
  5. Mine hæklenåle er helt klar til at flytte i hus, jeg er med:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  6. hvor er det fint. og mine nåle har bestemt behov for en bolig :)

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne være med, super fint hus.
    Velkommen til blogland :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  8. Det ville pynte til mine hæklenåle (:
    Glæder mig til at følge dig (:
    Hilsen Trine Rasmussen

    SvarSlet
  9. Åhhh Ja... vil helt klart være med :-D

    Følger via Bloglovin' og glæder mig til at se, hvad du disker op med...

    SvarSlet
  10. Deltager gerne
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  11. Sikke en flot hæklehus! Det vil jeg gerne vinde! Kh Charlotte

    SvarSlet
  12. Jeg vil da rigtig gerne være med :-)
    Det er et dejligt hæklehus lige til min taske :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  13. Hvor er det et super skønt hæklehus - jeg vil elske at have sådan et til mine hæklenåle :-)

    SvarSlet
  14. Lækkert med en hjemmelavet give away. jeg hopper med her, men er også hoppet med som fast læser via bloglovin. :o)

    Mine hæklenåle ligger lidt rodet, så huset vil være velkomment. :o)

    SvarSlet
  15. Lækkert Rikke.

    Jeg hopper med på vognen.

    Knus Sara

    SvarSlet
  16. hvor er det flot - rigtig glade farver ligesom det er at hækle - elsker ugler :-)
    kanon give away :-)

    SvarSlet
  17. Jeg må være med. Vil elske at vinde et af dine hæklehuse :-))
    Kh Mette. Mette.ravnholt@post.tele.dk

    SvarSlet
  18. Så fint! Jeg vil også gerne være med : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  19. Virkelig flot stykke arbejde! Du kommer også lige på min liste på Bloglovin'!
    Fredagshilsner fra Astrid

    SvarSlet
  20. Super flot - jeg er med :)

    SvarSlet
  21. Super flot det vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  22. Super lækkert hæklehus. Elsker det stof. Vil da meget gerne vinde den. Hilsen Karen ( kkmkmh@gmail.com)

    SvarSlet
  23. Årh, et fint hæklehus! Jeg har nogle hæklenåle, der meget gerne vil flytte ind i det hus, så jeg deltager meget gerne!
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Mail: grundstednielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  24. jeg vil rigtig gerne deltage ;-)
    mvh marie
    marieerenbjerg (a) gmail.com

    SvarSlet
  25. Hvor er det bare fint :) Det ville jeg super gerne vinde! kiabogwald@gmail.com

    SvarSlet
  26. Så fint! Jeg vil gerne deltage :)
    n.regina59@gmail.com

    SvarSlet
  27. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    SvarSlet
  28. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  29. Skønt hæklehus. Lige noget for mine hæklepinde... (jacoblaila@stofanet.dk)

    SvarSlet
  30. Jeg står jo liiiige netop og mangler sådanne et mega flot hus til mine mange hæklenåle...

    det er drøn flot det du laver ;)
    knuss Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. hov glemte min mail adr

      sanne@sannej.dk
      eller
      zannej@gmail.com

      Slet
  31. Så blev jeg en følger... skønne ideer

    cykelpigen@hotmail.com

    SvarSlet
  32. De er simpelthen bare så flotte, jeg krydser fingre for at jeg vinder :)

    SvarSlet
  33. Vil hermed også følge, fantastisk med inspiration og gode ideer. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte helt email : lenettepigen@hotmail.com

      Slet
  34. Hej. Jeg vil ogsaa gerne at vinde det flotte haeklehus :)rutagr@ymail.com

    SvarSlet
  35. Nøøøj, hvor er det fint! Jeg vinder aldrig noget, så måske dette er lykkens gang :) Vil med stor glæde putte mine hæklenåle i sådan et fint 'hus' :)

    Alajchris@gmail.com

    SvarSlet
  36. Hov hov der er da lige noget prægtigt der gik min næse forbi.
    Kanon blog og website.
    Vil mega gerne være den lykkelige vinder af et hæklehus

    ym@email.dk

    SvarSlet
  37. Ih så fint et hæklehus :) Håber at være med i lodtrækningen :)

    SvarSlet
  38. Hold da op, hvor er den fin.
    Den vil jeg mægtig gerne vinde, da mine hæklenåle bare står og roder i et glas.
    Velkommen til blogland
    mosekonen1958@gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg har liiiige købt 10 hæklenåle igår - nu vil jeg lære det!!!

    SvarSlet
  40. Jeg vil også gerne være med :) clonbak@gmail.com

    SvarSlet
  41. Nøøøj den er fin.... su-jensen@hotmail.com

    SvarSlet
  42. hvor er det bare fint:-) dejligt med noget pænt til hæklenålene

    min blog hedder madebyblack@blogspot.dk

    SvarSlet
  43. Spændende blog!

    Jeg vil MEGET gerne vinde :)

    Kh Mie

    SvarSlet
  44. Uhhhh det hæklehus ville tage sig rigtig godt ud, liggende på mit nye kreative hjørne :)

    Tulletrutmor(a)gmail.com tulletrut.blogspot.com

    SvarSlet
  45. Lækkert hus for mine hæklenåle at bo i...
    Deltager også gerne. ;)

    SvarSlet
  46. Her må jeg da lige deltage, det er da bare flot!

    SvarSlet
  47. Tak til alle jer der har deltaget :) Dejligt at så mange har kigget forbi ♡

    SvarSlet
  48. Sådan er er rigtig smart
    Sådan en kunne jeg godt bruge
    Min mail adresse er
    bente.maj@gmail.com

    SvarSlet